Συχνές ερωτήσεις

Μπορείτε να αναζητήσετε ένα  προϊόν με διάφορους τρόπους

1.Μπορείτε να περιηγηθείτε μέσα στις κατηγορίες των προϊόντων που βρίσκονται στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας.

2. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε τον κωδικό του προϊόντος στην επιλογή «Αναζήτηση» , η οποία βρίσκεται πάνω δεξιά  σε κάθε σελίδα.

3. Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φίλτρα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τα οποία σας εξυπηρετούν περιορίζοντας τις εμφανίσεις των προϊόντων σε αυτά που σας ενδιαφέρουν.

Μόλις βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε επιλέξτε το κατάλληλο χρώμα και μέγεθος και πατήστε την επιλογή «Αγορά». Πάνω δεξιά στη σελίδα σας εμφανίζεται το καλάθι αγορών. Πατώντας εκεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά την παραγγελία σας. Ακολουθήστε τα βήματα που σας δίνονται. Στην παραγγελία πρέπει να συμπληρώσετε τα ακριβή σας στοιχεία. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα με αστεράκι. Έπειτα, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο αποστολής που θα θέλατε για την παραγγελία. Τέλος, εμφανίζεται ολοκληρωμένη η παραγγελία σας με όλα τα στοιχεία αποστολής και η δυνατότητα να συμπληρώσετε κάποιες παρατηρήσεις αν τυχόν υπάρχουν. Επιλέγετε, «Ολοκλήρωση παραγγελίας»  και έχετε τη δυνατότητα να ξαναδείτε την παραγγελία σας και να την εκτυπώσετε.

Αν στα στοιχεία αποστολής έχετε συμπληρώσει διεύθυνση  e-mail, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας θα λάβετε μήνυμα  επιβεβαίωσης στο e-mail αυτό. Το μήνυμα επιβεβαίωσης θα περιέχει τον αριθμό της παραγγελίας σας και λεπτομέρειες για τα προϊόντα που παραγγείλατε. Αυτή είναι η επιβεβαίωση ότι η αγορά σας έχει γίνει και η κάρτα σας έχει χρεωθεί. Αν έχετε αμφιβολίες για την επιτυχή ολοκλήρωση της  παραγγελίας σας, καλέστε μας στο 2310-530338 (Δευτέρα-Παρασκευήή 9:00-17:00)  ή στείλτε μας e-mail στο info@desiree.gr.

Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς ,σας στέλνουμε ένα ενημερωτικό mail με τον αριθμό αποστολής και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας ώστε να μπορείτε με ευκολία να δείτε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται. Αν στη  φόρμα στοιχείων που συμπληρώσατε κατά την παραγγελία δεν έχετε συμπληρώσει κάποιο e-mail επικοινωνίας , τότε μπορείτε να μας καλέσετε στο 2310 530338 για να σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της.

Δεν μπορούμε να αλλάξουμε την παραγγελία σας αν έχουμε αρχίσει να την επεξεργαζόμαστε αμέσως μόλις την παραλάβουμε.

Αν διαπιστώσετε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία είναι λανθασμένα, αφού έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία της παραγγελίας παρακαλώ επικοινωνήστε στο (+30)2310530338, έχοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Αν ένα προϊόν που έχετε παραγγείλει δεν είναι διαθέσιμο, θα ενημερωθείτε μέσω e-mail . Αν έχετε κάνει την αγορά μέσω κάρτας  θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να γίνει επιστροφή χρημάτων. Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει και άλλα κομμάτια θα αποστείλουμε όλα τα υπόλοιπα κομμάτια που έχετε παραγγείλει.

Η παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί αν σας έχει σταλεί επιβεβαίωση αυτής. Αν δεν θέλετε το προϊόν, με την παραλαβή παρακαλούμε επιστρέψτέ το πίσω σε εμάς.

  • Η πληρωμή σας μπορεί να γίνει με αντικαταβολή με την παράδοση του προϊόντος, αρκεί να είστε κάτοικος Ελλάδος. Δεν υπάρχει extra χρέωση για αυτήν υπηρεσία.
  • Η πληρωμή σας μπορεί να γίνει με όλα τα είδη πιστωτικής κάρτας.

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί πρωτόκολλο ασφαλείας για συναλλαγές με πιστωτική κάρτα. Κάθε φορά που επιλέγετε να κάνετε μία συναλλαγή με κάρτα, μεταβαίνετε σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Eurobank. Μπορείτε να δείτε πως βρίσκεστε σε αυτόν τον ισότοπο από την ένδειξη https μπροστά από την ηλεκτρονική διεύθυνση της σελίδας. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον οι πληροφορίες σας κρυπτογραφούνται, ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν μέσω internet.

Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι που η κάρτα σας δεν γίνεται δεκτή. Σχεδόν κανείς από αυτούς δεν αφορά τη λειτουργία του e-shop. Παρακαλώ ελέγξτε την  σύνδεση σας στο διαδίκτυο, επιβεβαιώστε πως έχετε εισάγει τα σωστά στοιχεία και τέλος επικοινωνήστε με την τράπεζα σας. Αν κανένας από τους παραπάνω τρόπους δεν έχει αποτέλεσμα τότε ίσως υπάρχει πρόβλημα στο online τραπεζικό σύστημα. Προσπαθήστε λίγο αργότερα να ξανακάνετε τη συναλλαγή σας ή επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2310 530338 για να βρούμε άλλο τρόπο συναλλαγής.

Δυστυχώς δεν μπορείτε να παραλάβετε τις παραγγελίες σας από την αποθήκη ή τα καταστήματά μας.

Αυτό είναι δυνατό, αλλά παρακαλούμε να θυμηθείτε να τσεκάρετε αυτή την επιλογή όταν σας ζητηθεί κατά τη διάρκεια της παραγγελίας. Για λόγους ασφαλείας, η διεύθυνση παράδοσης πρέπει να είναι στην ίδια χώρα με την διεύθυνση χρέωσης. 

Μπορεί να γίνει παράδοση στον τόπο εργασίας σας, αλλά όχι σε ταχυδρομικές θυρίδες. Αν θέλετε η παραγγελία σας να φτάσει στον χώρο εργασίας σας θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι κάποιος θα είναι εκεί για να παραλάβει τα εμπορεύματα.

*Διαβάστε αναλυτικά την πολιτική της εταιρίας μας σχετικά με τις Παραδόσεις

 

Στην περίπτωση που δεν είστε που δεν είστε πλήρως ικανοποιημένοι με την αγορά σας ή το προϊόν δεν είναι του γούστου σας μπορείτε απλά να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την αποστολή. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του προϊόντος που θα παραλάβετε.

Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και τη επιθυμία σας για Αντικατάσταση ή Επιστροφή, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.

Σημείωση: Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.